Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

ika yusoff

slide

Sunday 27 November 2011

ALLAH sedang menguji aku..

xsmua kte impikan di dunia ni akn dpt..betapa peritnye kenyataan tu terpkse jgk d hdapi...sakit,perit dan pdih...i hve my own reason..tp khdpn hrus d truskn..skit cmne pn hakikat itu..bkn aku yg mnta.tp aku prcye stiap yg berlaku de hkmahnye..bersbr la.hnye utk bbrpa bulan je lg...smua akn amik mse,tp dlm mse itu la terlalu sukar dan ssh utk lalui,.apakah akn ku kuat??akan tabah sprti org len??4 hari seumpama mimpi bruk bg aku.kdg2 aku fkr ble aku bgn aku harap smua ni hnye mimpi ngeri tp ia ttap akn berlaku,ttap berjalan mcm biasa..Allah sdang menguji aku skrg,aku thu itu,.aku thu akn de hkmah slpas ni..org sllu ckp lps ujan akn keluar pelangi tp bile aku merenung langit slps ujan ia ttap mendung,sprti di ank tirikn sprti di pulaukn itulah yg berlaku dn terjdi skrg.teramat skit tp ape harus aku bt lg..tiada pe dpt aku lakukan..hnye mampu bersbr dan berdoa..

0 comments: