Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

slide

Tuesday, 19 February 2013

mengapa terjadi perpisahan di kala aku memerlukan.

salam semua.dah lama sangat tak update blog ni.bersawang dah.bukan busy cuma tak tahu apa yang patut di ceritakan lagi.sejak dah habis belajar.cerita aku tetap topik yang sama.bosan.entah bila semua ini akan berakhir.kadang aku rasa macam tak percaya aku dah habis belajar.aku dah tak dapat menuntut ilmu.dah tak ada orang nak mencurah ilmu pada aku.sungguh aku rindu suasana dalam kelas.walaupun aku bukanlah seorang pelajaryang selalu fokus yang selalu duduk didepan.tapi aku tetap rindu saat itu.andai diberi peluang aku ingin ulang saat tu kembali bersama sahabat yang lain.aku rindu.aku rindu saat kita belajar dalam kelas.usik mengusik dalam kelas.gaduh.bergurau.seolah adik beradik di dalam kelas islamic admin di unisza itu.di mana dpat aku cari sebuah persahabatan sebegitu.bagi aku tidak dapat cari di mana-mana.sekarang semua sudah membawa haluan masing-masing.ada yang sambung belajar.ada yang dah kerja.hakikatnya kita sudah tidak lagi di bawah satu bumbung.aku selalu berharap jodoh kita semua panjang.kita dapat berkumpul seperti dulu.seperti sebuah keluarga yang bahagia.mungkinkah akan ada peluang sebegitu.aku selalu berdoa agar kita diberikan umur yang panjang.agar dapat bersua.walaupun sudah berbeza haluan.dulu kita lah yang gila2 dalam kelas.selalu buat bising.selalu duduk di belakang.selalu datang kelas lambat.boleh makan dalam kelas.jambu dan satay ikan.semua tu masih terbayang dalam fikiran aku.dulu aku sedar aku tidak menjadi sahabt yang baik pada kamu semua.tapi aku rindu kenangan yang kita ukirkan bersama.tiga tahun kita menimba ilmu bersama.masa berlalu dengan pantas.hanya gambar yang jadi pengubat rindu.sahabat.aku rindu kenangan sewaktu kita di unisza.tak kira pahit ke manis.