Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

slide

Saturday, 29 October 2011

perpisahan ini..

hanya tinggal dua minggu je lagi cuti kte smua akan berakhir..sguh kejap mse tu berlalu kn...hati ini bgtu rndu ps smua2 yg menuntut d unisza dip islamic admin..hmpir 3 thun kte knl kn..mse sguh cpt berlalu..dlm mghadapi saat2 akhir ini ati ini terkenang akn perpisahan yg akn kte lalui...kuatkah ati ni hdpi ssat2 sukar itu..d saat kemesraan kte smkin jitu..perpisahan bkal kite temui..tp sape kte nk nafikan tkdr yg dah d ttapkn..hanye ALLAH yg thu yg tersirat d sblik smua berlaku...kenangan demi kenangn antara aku dan mrka tercpta..sguh aku sygkn ikatan ini...wlau seribu batu aku prg mgkn xsme ngn kalian smua..kegilaan saat2 kte bersama terpahat dlm hati ni..smga sem last kte ni bt ikatan kte lbh kukuh...kenangn kte dinner,bbq,mjlis rye..saat2 kte menuntut ilmu  bersam2..xkn pernh d lpakn..ble igt smle bt ku tersnyum sndri...bia pn lps ni kte terpsahan beribu batu jauhnye ikatan ukhuwah yg terjalin antara kte smua xkn terputus...AKU SYGKAN SMUA BUDAK2 ISLAMIC ADMINISTRATION BACTH O9/10 UNISZA....:-))

Sunday, 23 October 2011

bilakah semuanya akan berakhir???

sudah seminggu cuti sem bermula.tp aku ttap xlpas dr persoalan itu.ape lg harus aku katakn?antara 'kami' hanya kawan,tdak lbh dr itu,dan dia pn sdah de yg pnye..ckopla memberi aku sejuta harapan yg pd akhirnye aku sndri akan kecewa..tdk perlu berharap pd 'nya' krn aku sndri sdah memberi pluang pada hati aku tk perlahan2 trm kenyataan 'ITU'..aku ingin fkiran aku bebas tntg drinye..bkn aku nk rahsia kan atau sorok apa2..tp itu lah kebenaran..ANTARA KAMI HANYA KAWAN,TAKKAN PERNAH LEBIH DARI ITU..cmne lagi hrus aku katakan..cre cmne lg hrus aku jelaskn...aku buntu.knp smua xmemahami aku..lbh mmlih org len utk memahami..aku dalam persimpangan di lemma..ckopla,aku xnak berhrp apa2 lagi..aku sdh serik.sdah pnt dlm mengejar sbb wlpn kami dkt hakikatnye terlalu jauh.skar dan susah tk d gapai..bia la smua nye berlalu pergi.aku pn hanya tgl mse beberapa bulan.tlg la mengerti,tlg la fhm ati ni..bkn ati ini yg xnk tp ble ati ni da mle memberi tp stu phak je xkn terjdi..sguh aku tertekan dlm situasi skrg..d hujani dgn pelbagai persoalan....BILAKAH SEMUA PERSOALAN YANG SUDAH PASTI AKN JAWAPANNYA AKAN BERAKHIR???

Monday, 17 October 2011

cuti sem sudah bermula..^^

alhamdulillah...stlh smgu bertarung ngn exam akhrnye hbs jua paper last smlm iaitu makroekonomi...sem ni mmg AKU Rse cpt gle..sdr2 je da nk msk sem6 kot..sem6 means sem akhr aku berada kt unisza tu pn klo xd pape aral melintang la..arp2 cmtu la..mmg pnt sgt2 ngn exam xd gaps smpai kn blog aku ni da bersawang gle2 x update..huhuhu..xsmpat...arini 17/10/11,umi aku dtg amik aku d asrama,.d sbbkn byk bj aku kne bwk blik so aku pn mmg mls nk nek bas...sguh dlm sem5 ni aku semakin terasa keakraban antara rakan2 sekelas..mgkin saat2 perpisahan tu da semakin terasa..dgn dorg la tmpt aku bljr sme2,menuntut ilmu,pelbagai suka duka kami harungi bersama2...sguh aku sygkn ikatan ukhuwah yg terjalin antara kami...selama sebulan aku akn bercuti sblom smbung smla d sem6...yg akn lbh mencabar lg...aku blik umh dpt froggy from my umi..tq to her cz treat me at piza...