Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

ika yusoff

slide

Sunday 23 October 2011

bilakah semuanya akan berakhir???

sudah seminggu cuti sem bermula.tp aku ttap xlpas dr persoalan itu.ape lg harus aku katakn?antara 'kami' hanya kawan,tdak lbh dr itu,dan dia pn sdah de yg pnye..ckopla memberi aku sejuta harapan yg pd akhirnye aku sndri akan kecewa..tdk perlu berharap pd 'nya' krn aku sndri sdah memberi pluang pada hati aku tk perlahan2 trm kenyataan 'ITU'..aku ingin fkiran aku bebas tntg drinye..bkn aku nk rahsia kan atau sorok apa2..tp itu lah kebenaran..ANTARA KAMI HANYA KAWAN,TAKKAN PERNAH LEBIH DARI ITU..cmne lagi hrus aku katakan..cre cmne lg hrus aku jelaskn...aku buntu.knp smua xmemahami aku..lbh mmlih org len utk memahami..aku dalam persimpangan di lemma..ckopla,aku xnak berhrp apa2 lagi..aku sdh serik.sdah pnt dlm mengejar sbb wlpn kami dkt hakikatnye terlalu jauh.skar dan susah tk d gapai..bia la smua nye berlalu pergi.aku pn hanya tgl mse beberapa bulan.tlg la mengerti,tlg la fhm ati ni..bkn ati ini yg xnk tp ble ati ni da mle memberi tp stu phak je xkn terjdi..sguh aku tertekan dlm situasi skrg..d hujani dgn pelbagai persoalan....BILAKAH SEMUA PERSOALAN YANG SUDAH PASTI AKN JAWAPANNYA AKAN BERAKHIR???

2 comments:

cik mEn said...

tuhan xmnguji lebih dri apa y kte mampu. kuatkan smgt n cuba utk trima walaupn pahit. pasti ada hikmah d kmdian hari :)

ika said...

huhuhu..thanx..ley msuk tk sesi ustazah plhan musim dpn ni..wakil dr unisza~