Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

ika yusoff

slide

Wednesday 14 December 2011

hatiku tidak sekuat itu.

orang kata klo kte mengalah xbermakna kte slh,xbermakna kte slh..tp knp ble kte da mengalah,kte msih lg d pndang sbgtu?pe lg yg hrus d bt...terkdg2 terlintas d fkran ini,spe aku sbnrnye?hnye krn dia,smua jd cmni,slh aku,klo aku xd ati dan prsaan smua xkn jd kacau bilau cmni..aku bkn putus asa tp aku kecewa.aku terluka,mereka hnye pndai berkata2 tp mereka tidak merasai sprti mne aku rse.mrka tidak lalui pe yg aku alami cz they are not in my shoes..so brckap bgtu bgni itu lbh snang,skit dan pedih teramat aku rsekan..ini lah dugaan d sem6 sem terakhir aku,tidak thu pd siapa melainkan DIA tmptku mengadu,hanya ALLAH yg mengethui dan memahami perasaaanku..cpt2 la mse berlalu,permudahkan smua urusan ku disini..jalan yg aku lalui sguh berliku dan msih pnjg,aku thu rmai yg ingn melht aku jth tersgkur,rebah,seolah2 ble aku jth itulah kemenangan mereka..menjdi seorg yg bernama ika yusoff tak seindah yg d crtakn,xsbhgia yg di war2kn..sesungguhnye di sblik yg tersurat itu de mksud tersirat dan tiada spe yg akn memahami..tdak kusgka dan tak kuduga,ini smua akn berlaku,slgi aku boleh pendam aku akn pendam,dan aku akn bertahan,mse akn merubah smuanye wlpn dlm mse itu aku akn melalui pelbagai ksakitan dan kelukaan tp itu lah lumrah hdp..mnusia xkn dpt lari dr mslh,.sguh aku mohon kekuatan itu d saat2 genting ini..stu yg aku pinta..fhmi lah ati aku sbb aku adalah aku,knp perlu fhm ati org len yg xprnh de kena mengena dlm hdp ku sblom ni..

1 comments:

Anonymous said...

dalam meniti hari-hari mendatang, memang banyak ujian untuk membina persediaan diri..yakinlah dengan qada' dan qadar..Allah takkan menguji hambanya melainkan dengan kemampuan hambanya sendiri...