Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

slide

Tuesday, 11 December 2012

IM NOT GOOD ENOUGH

hari demi hari berlalu.sunyi sepi ati ini.kosong.hari aku lalui sangat hambar.tanpa kamu semua.selama tiga tahun kita kenal.aku ingin meminta maaf andai terkasar bahasa.aku tahu aku tidak mampu menjadi teman yang terbaik untuk kamu semua.kadang diri ini emosi,marah dan kecewa.tapi aku bangga walaupun aku terlalu banyak kelemahan tapi kamu semua masih sudi menjadi sahabat aku.aku tertanya,bilakah kita akan berkumpul lagi?mungkin situasi takkan sama seperti dalam kelas,tapi biarlah sama seperti kita semua pergi ke sarawak.atau ke kl mungkin.itu adalah trip yang terbaik pernah aku ikuti.di kl kenangan terindah kita walaupun tak lama.dan di sarawak.di bumi kenyalang kita lalui susah dan senang sama-sama tanpa pengawasan dari orang lebih dewasa dari kita.hanya kita-kita sahaja.susah senang same kita harungi.mengambil berat antara satu sama lain.mana mungkin aku dapat lupakan semua itu sekelip mata.aku bukan lah orang yang senang melupakan apatah lagi sesuatu yang terindah dalam hidup aku.walaupun aku sedar yang terindah itu hanya sementara.tapi itulah kenangan manis kita semua.sungguh aku sunyi sangat.makan sorang-sorang.keluar sorang-sorang.dah tak ada mona dan ain yang selalu teman aku pergi mana.makan sama-sama.aku rindu korang sangat-sangat.sampai dah tak tahu camna lagi nak hilangkan kerinduan ni.selama tiga tahun aku biasa makan,keluar,bergurau,bergaduh,borak,ketawa,menangis dengan kamu semua.macam mana aku nak hilangkan tabiat tu dalam sekelip mata.aku tak mungkin dapat lakukan dalam masa terdekat malah mungkin mengambil masa yang panjang untuk biasakan semua tu tanpa kamu semua.aku rasa lost sangat.sesusah mana pun hidup zaman belajar di unisza dulu aku tak pernah rasa down camni.dulu ada orang akan dengar setiap keluh kesah aku.akan ade someone when im happy or sorrow.sekarang.aku dah tak ade sape nak luahkan semua tu.gembira atau sedih pendam sendiri je.perpisahan ini sungguh menyakitkan.namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan.kesunyian ini membunuh jiwaku.:(

0 comments: