Blogger Backgrounds
style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2011/10/preciouspetalscopy.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

ika yusoff

slide

Friday 2 March 2012

kemalasan semakin terokk melanda

JUM SEMUA KITA BERSUKAN..^^
hanya tinggal dua hari je lagi nak exam.first paper adalah law,takot sangat tapi entah kenapa malas gila nak baca.ari demi ari makin malas bukan makin rajin.dalam kepala ni macam dah kena mind set dah nak habis belajar.memang sedih nak berpisah dengan kawan-kawan tapi untuk stay kat sini memang dah tak sanggup lagi.cukuplah selama tiga tahun aku behijrah ke negeri orang.aku ingin duduk di kelate pula.dah lama tinggalkan tempat tu.rindu sungguh kat negeri aku especially my room..entah macam mana nasib aku lepas habis belajar ni.ingat nak kerja tapi aku tahu tak semudah tu..memandangkan aku hanya beberapa minggu je kat bumi terengganu ni.aku ingin pergi semua tempat yang tak pernah aku pergi dan aku ingin rakam kan saat2 terakhir bersama kawan2 semua..

0 comments: